SYSTEMY ALARMOWE DIONE – NAJCZĘŚCIEJ
ZADAWANE PYTANIA

SPRAWDŹ NASZĄ BAZĘ WIEDZY O SYSTEMACH ALARMOWYCH DIONE

Lista najczęściej zadawanych pytań pozwoli uzyskać odpowiedź na pytania, które bardzo często są zadawane przy wyborze systemu jak również podczas jego eksploatacji. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania zapraszamy do kontaktu z nami.

Czy można połączyć istniejący, przewodowy system alarmowy z systemem DIONE?

Czy istnieją ograniczenia lub wskazania typów czujek bezprzewodowych lub ich producentów?

Zalecane są czujki spełniające techniczne wymagania Europejskiej Normy (EN). System akceptuje typowe czujki bezprzewodowe pracujące w paśmie 433 MHz i stosujące kodowanie typu 1527 – są one powszechnie dostępne dużych sieciach handlowych i sklepach internetowych.

W jaki sposób Dione realizuje zdalny nadzór nad zdarzeniami alarmowymi oraz awariami technicznymi?

Centrala Dione może realizować zdalny nadzór nad zdarzeniami na trzy sposoby równocześnie: - monitoring aktualnego stanu systemu, alarmów i awarii przez użytkowników DIONE, którzy korzystają z funkcji komórkowej transmisji danych swoich smartfonów; - połączenie z Centrum Monitorowania profesjonalnej firmy ochrony poprzez nadajnik GSM/GPRS wbudowany w centralę DIONE; - połączenie ze smartfonem/tabletem ochrony lokalnej apartamentowca lub osiedla korzystając z funkcji komórkowej transmisji danych.

Czy mogę nadać różne uprawnienia do systemu poszczególnym użytkownikom?

TAK. Można ograniczyć dostęp aplikacji w smartfonie użytkowanym przez dziecko/pracownika firmy poprzez nadanie mu zwykłych uprawnień (może to zrobić tylko administrator przypisany do systemu).

Czy system DIONE jest bezpieczny w użytkowaniu, czy zabezpiecza przed ingerencją osób postronnych?

TAK. Komunikacja w sieci radiowej WiFi i w sieci internetowej jest bezpieczna, gdyż system DIONE używa swojego własnego systemu szyfrowania niezależnego od innych zabezpieczeń sieci użytkowanych przez smartfon lub tablet

Czy system DIONE ma możliwość wysyłania alarmu o osobistym zagrożeniu użytkownika?

TAK. Każdy użytkownik posiada możliwość szybkiego użycia dwóch przycisków alarmowych na swoim smartfonie: - „WEZWIJ POMOC” - sygnał zagrożenia wysyłany jest do wszystkich wskazanych wcześniej użytkowników z informacją o osobie wysyłającej i jej lokalizacji; - „WEZWIJ OCHRONE” – sygnał zagrożenia wysyłany do Centrum Monitorowania profesjonalnej firmy ochrony. 

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI?

Nie znalazłeś odpowiedź w naszej bazie wiedzy? Zadaj pytanie za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas.
0