DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
W celu zapewnienia najwyższego standardu świadczonych przez nas usług nasze przesyłki są realizowane poprzez firmę kurierską DPD Polska oraz InPost.
Infolinia i obsługa klienta DPD:
801-400-373
22 577-55-55
pn-pt w godz. 8-20
sob w godz. 8-14
Kliknij by uruchomić czat z DPD Polska.
Infolinia i obsługa klienta InPost:
722-444-000
746-600-600
pn-pt w godz. 7-22
sob w godz. 8-20
nd w godz. 8-16
Kliknij by sprawdzić gdzie znajduje się Twoja paczka
Przesyłki na terenie Polski są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu ich wysłania. Informacje szczegółowe dotyczące wysyłki otrzymują Państwo w momencie jej realizacji drogą mailową.
Nalegamy na sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera i w razie zaistniałych uszkodzeń mechanicznych o spisanie protokołu niezgodności. Należy również niezwłocznie skontaktować się działem obsługi klienta sklepu Ochrona Dione pod numerem (85)748-90-35 lub drogą mailową sprzedaz@ochronadione.pl
Koszt dostawy produktu, lub gamy produktów, jest zawsze podany po dodaniu produktu/produktów w koszyku.
W przypadku gdy kurier nie zastanie Państwa w domu, pozostawi awizo z numerem przesyłki oraz numerem kontaktowym w celu umówienia kolejnej próby odbioru.
Płatności prosimy realizować na poniższy numer konta bankowego:
Bank Zachodni WBK S.A.
Numer konta: 10 1500 1083 1210 8000 3025 0000
Dane rozliczeniowe:
Stekop SA
ul. Mołdawska 9
02-127 Warszawa
NIP 5421023917
W tytule przelewu uprzejmie prosimy o podanie numeru zamówienia. Zachęcamy również do skorzystania z szybkich pałtności internetowych, które są realizowane w naszym sklepie poprzez firmę Dotpay oraz Przelewy24.